Zveřejněním pořadí přijatých uchazečů se považují rozhodnutí o přijetí ke studiu za oznámená. Ředitel školy rozesílá rozhodnutí pouze nepřijatým uchazečům.
Poučení: Proti rozhodnutí o přijetí není dle ustanovení § 18 zákona č. 135/2020 Sb., o zvláštních pravidlech pro přijímání k některým druhům vzdělávání a k jejich ukončování ve školním roce 2019/2020 odvolání přípustné.
Poučení pro odevzdání zápisového lístku: Dle § 19 zákona č. 135/2020 Sb., o zvláštních pravidlech pro přijímání k některým druhům vzdělávání a k jejich ukončování ve školním roce 2019/2020 uchazeč nebo zákonný zástupce nezletilého uchazeče svůj úmysl vzdělávat se v dané střední škole potvrdí odevzdáním nebo odesláním zápisového lístku řediteli školy, který rozhodl o jeho přijetí ke vzdělávání, a to nejpozději do 5 pracovních dnů po nejzazším termínu pro zveřejnění seznamu přijatých uchazečů maturitních oborů, a s tím, že uchazeč může uplatnit zápisový lístek opakovaně i tehdy, pokud je přijat na základě nového rozhodnutí vydaného podle správního řádu.
Způsob odevzdání zápisového lístku: Řádně vyplněný, uchazečem a zákonným zástupcem podepsaný zápisový lístek, zasílejte doporučeně poštou nebo si domluvte osobní předání s paní Táňou Novák (sekretářka ředitele) na tel. čísle: 728 361 194.